Μετά το Νοσοκομείο Σωτηρία, επισκεφθήκαμε την Εθνική Γλυπτοθήκη που είχε μια έκθεση της Ισπανικής αρχιτεκτονικής. Εκεί είδαμε πάρα πολλές μακέτες, από παράξενα κτίρια και σπίτια. Άλλα ήταν από πλαστικό, ξύλο, αλουμίνιο και άλλα από πινέζες και τέτοια υλικά. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το έργο όπου έδειχνε ένα στρογγυλό κτίριο, φτιαγμένο με γκρι πινέζες.
Έξω από αυτό το μουσείο, εκθέτονταν τεράστια έργα, τα οποία ήταν επίσης πολύ εντυπωσιακά, και πιο πολύ μου άρεσαν τέσσεροι άνδρες, ντυμένοι με ασπρόμαυρα σακάκια και καπέλα, που ήντουσαν μέσα σε κάτι σαν κάρο*.
Γαλιώτου Ιωάννα
(* το έργο του Γιάννη Γαΐτη "Μαζική μεταφορά ή Γενικές μεταφορές", 1984)
-------------------------------
Στην εθνική γλυπτοθήκη ήταν πάρα πολύ ωραία -έξω-μέσα... ήταν γεμάτη μακέτες αν και θα ήθελα κάτι διαφορετικό. Έξω ήταν γεμάτο γκαζόν και γλυπτά όπου το κάθε ένα είχε το δικό του ρόλο, και το κάθε ένα ήταν καμβάς για τις δικές μας φωτογραφίες.
Γαλιώτου Αγγελική
-------------------------------
Η έκθεση στην εθνική γλυπτοθήκη "Ισπανική Αρχιτεκτονική" μου φάνηκε φοβερή. Έμαθα αρκετά κτίρια που υπάρχουν στην Ισπανία και τα θαύμασα. Τα έργα αυτά ήταν πάνω σε ένα ύψωμα και έπρεπε να περάσεις ανάμεσα τους για να τα δεις όλα. Αυτή η κατανομή των έργων στο χώρο, μου φάνηκε πολύ καλή και αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτόν ή αυτήν που το σκέφτηκε. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο έργο διότι ήταν όλα τους ξεχωριστά.
Παρασκευή-Ιωάννα Γαληνού
-------------------------------
Χανδρής Παντελής (1963 )Κυνηγός, 2002
Πολυεστέρας χρωματισμένος
Ισπανικά εκθέματα: Μακέτες που απεικόνιζαν την κατασκευή διάφορων σημαντικών κατασκευών και κτηρίων. Οι Ισπανοί καλλιτέχνες κατάφεραν να μας τραβήξουν την προσοχή με τη λεπτομέρεια σε κάθε μικροτεχνία. Η εντύπωση που μου έχει αποτυπωθεί είναι κάθε άλλο παρά κακή.
Γλυπτοθήκη: Το άγαλμα που θαύμασα περισσότερο ήταν ένας νέος άντρας που ήταν ξαπλωμένος φορώντας ένα παλτό γκρι χρώματος. Η λεπτομέρεια ακόμα και τις φλέβες στα πόδια και τα χέρια. Στο μυαλό μου το άγαλμα το ονόμασα "Άγνωστος Άστεγος" χωρίς να έχω συγκρατήσει την ονομασία του.
Β.Δ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου