«Διαβάζοντας» μια έκθεση τέχνης: προσεγγίζω, εμβαθύνω και αναλύω την εμπειρία μιας επίσκεψης σε θεματικές-περιοδικές εκθέσεις τέχνης
Τί θέλουμε να διερευνήσουμε:
-Πώς προσεγγίζουμε και αναλύουμε μια έκθεση τέχνης (θέμα, στόχοι, concept κλπ)
-Πώς προσεγγίζουμε κριτικά μια έκθεση σε σχέση με τη θεματική και τους στόχους της
-Συγκριτική ανάλυση έργων της έκθεσης και αξιοποίηση του πληροφοριακού υλικού που τη συνοδεύει
-Καταγράφοντας τις εντυπώσεις μας: αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια (συναισθήματα, προβληματισμοί κλπ)
-Πώς οι προβληματισμοί της έκθεσης μπορούν να αποτυπωθούν σε δικά μας έργα και να μας εμπνεύσουν καλλιτεχνικά
Ποιοί είναι οι στόχοι μας:
-Ανάπτυξη και καλλιέργεια αισθητικής αντίληψης
-Κριτική προσέγγιση (θεωρητική και πρακτική) της τέχνης
-Ανάπτυξη της προσωπικής οργάνωσης και της μεθοδικότητας στην προσέγγιση ενός θέματος (το θέμα κάθε έκθεσης)
-Εξοικείωση με το περιβάλλον των εικαστικών εκθέσεων και με τις διαφορετικές μορφές τέχνης (πορεία της έκθεσης, κίνηση στο χώρο, συμπεριφορά, ιδιαίτερες ανάγκες ή δυνατότητες κάθε έκθεσης κλπ)
-Αξιοποίηση των συνοδευτικών πληροφοριών (φυλλάδια, επεξηγηματικές ταμπέλες κλπ) κατά την επίσκεψη σε μια έκθεση
-Διεύρυνση των προβληματισμών που προκύπτουν από την επίσκεψη σε μια έκθεση και δημιουργική αξιοποίηση αυτής της εμπειρίας (ώστε να υπάρχει προσωπικό πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για τη δημιουργικότητα του κάθε παιδιού)
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παπαδοπούλου Γεωργία, ΠΕ08 (Εικαστικός)
Συνεργάτης: Μπλάνα Γεωργία, ΠΕ02 (Φιλόλογος)
Οι συμμετέχοντες μαθητές: τα παιδιά του Β1 και του Β2 (και όποιος άλλος θέλει!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου